Andra kalasdagen

Idag är det dags för Oliwers andra kalas. Farmor och Farfar kommer och fikar:).

Dagen började vid 7 idag, Oliwer kom upptraskandes, sa "Hej Mamma!", satte på tv:n och satte sig och tittade. En liten stund senare kom jag upp. Vi har haft en riktig mysmorgon. Soffmys på hög nivå:)

Så fort pappan i familjen (som fick sovmorgon idag) vaknar så ska vi bege oss hem till mina föräldrar. Ska sätta upp två tält, och se vilket vi ska ta med på våran semester.

Vi åker på semester redan imorgon bitti.

Dock är jag lite bitter eftersom att jag fick se i tidningen igår att Melody Club spelar i Nyköping imorgon kväll! Gaaah jag som har haft koll på deras hemsida, men det har inte stått något. Men men, vad är en bal på slottet??;)
Det kan nog vara ganska okej nere i Göteborg då med, eller vad tror ni?





Älsklingens fina ritstativ:)





Ser ni hur nära vi var älgen på sista bilden? Jag var lite för snabb med kameran att det blev en kass bild, men man ser den iaf;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0