Usel uppdatering

Jaa, jag vet, idag har det verkligen varut usel uppdatering. Jag har inte haft så mycket att berätta.

Jag jobbade som vanligt 4.45-13. Åkte iväg på ett ärende på stan och inhandlade en present, åkte vidare ut till en blomsteraffär och köpte en blomma. Åkte hem till mor och far och hämtade Zelda. Åkte hem och bytte om till vanliga kläder. Åkte tbx till mor och far och hämtade dem och Oliwer och så åkte vi in till stan.

Bror spelade innebandy match som vi tittade på. En ganska kass sådan, inte spec bra spel. Men de vann iaf till slut (i suddendeath) med 7-6. Bra det iaf.

Efter det åkte vi förbi Lidl och sen hem till mor och far igen. Fick god köttgryta och potatis. Efter det skjutsade vi in Bror till stan igen (tredje gången jag var i stan idag).

Nu kom vi hem för en stund sen och jag är slut! Så trött att jag faktiskt kastar in handduken nu.
Det var min dag. Ganska stressig sådan. Hoppas att morgondagen blir lugnare.


Jag skulle bli glad över några kommentarer när jag loggar in här imorgon bitti:)

Många pussar till Er!



Sötnosen på Nyårsafton 2009-2010:)

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Ja det var verkligen en stressig dag... jag hade avlidit om jag hade varit med om den!

Hoppas du får sova gott inatt!

kramis

2010-02-13 @ 21:42:40
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Maria

Kikar in. Vilken fin blogg och vilken söt son du har :)

2010-02-14 @ 07:41:20
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0