Tröttmössa

Halloj Snöstorm:)

Idag har det varit ganska kaotiskt på våran lilla flygplats. På mina 8 timmar och 15 minuter så lyfte inte ett enda flyg. Inte ett enda landade heller för den delen.


 

Hur trött är man när man kan somna i den här ställningen?? Haha:)

Jag är fortfarande inte riktigt frisk, men ville verkligen till jobbet idag.
Hade ju våra nya kostymer idag. Jag tror att det kommer gå galant att jobba i dem:)

Ska passa på att gå ut en sväng med Zelda nu medans min bror är här och leker lite med Oliwer.

Tjofaderittan:)


Postat av: Elena

haha! det ser ju inte ut att vara speciellt bekvämt... Hoppas han inte hade ont i nacken när han vaknade. Krya på dig! Kram

2010-02-03 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0