Tråkig SoffiZ

Idag har jag en "Bad blog day":P, jag har verkligen inget att skriva, så jag vet inte om det ens är vettigt att publicera det här?

Jag kan ju göra så här, jag kan fråga er, vad vill ni läsa om? Vad vill ni att jag ska skriva om?
Vad vill ni se foton på? Ska jag visa "dagens outfit"? (Ja, på Oliwer då naturligtvis).

Ni väljer:)

Kram och god natt!
Klockan ringer om några timmar igen....:)

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Självklart tycker jag att du ska börja med "Dagens outfit" på söta lille Oliwer :) Kramar

2010-02-17 @ 08:21:49
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag tycker att det du skriver är kul. Tyckte speciellt om fotot på badkaret utomhus, för det var Soffiz style. Roliga kort tycker jag om.

2010-02-17 @ 08:26:18
Postat av: Madeleine

hahah, man får ha såna dagar ;-)

2010-02-18 @ 01:14:40
URL: http://muppsan.com
Postat av: Arbetskamrat

Jag tycker du ska lägga upp recept!

2010-02-18 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0