Semlor

Halloj Ledighet!!!

Äntligen ledig! Nu har jag jobbat tre dagar i rad. Det sliter på kroppen att gå upp 3.20. Idag snoozade jag, råkade tydligen stänga av larmet och vaknade 4.10. Panik! Jag börjar jobba 4.45.

Jag hoppade i kläderna och borstade tänderna. Satte upp håret och gick ut till bilen.
Jag hann inte läsa tidningen. Jag hann inte göra frukostmackor. Jag hann inte tvätta håret. Men jag kom i tid, och jag överlevde dagen. Jag körde inte ens för fort! Ha!

I eftermiddag får vi besök av Oliwers kompis Samuel och hans föräldrar. Vi ska bjuda på semlor. Jag köpte bullar, grädde och mandelmassa igår, så jag ska strax knåpa ihop några fina semlor. Det ska bli gott:)

Oliwer har varit på dagis idag igen. Det hade gått så bra idag oxå, han hade bara släppt sin pappa och knatat in till sin fröken. Han hade ätit bra på lunchen oxå. Duktig kille:)

Oj vad jag är sugen på att göra om hemma! Vet dock inte hur! Vi kommer ju få ett helt nytt badrum och lite nytt i köket om bara några veckor! Det kommer bli kanonfint! Ser jag fram emot!

Ska försöka få Oliwer att somna en stund så jag kan fixa semlorna.

Tycker ni om semlor?!

Hur har ni det idag?
Lämna gärna en kommentar såklart:)



Bilden togs för några dagar sen, Oliwer undrar vem som har ätit upp alla strips:)

Postat av: Johanna

hmm orättvist att det Netto här har dom.. :P

nä fy, semlor är blää. gillar inte grädden och mandelmassan, brukar äta bara bullen. haha

2010-02-09 @ 16:40:03
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jag kan tycka semlor är goda, om jag gör själv och blandar grädde och mandelmassa. Tycker inte alls om grädde... så när det är jättemkt grädde och sen yttepyttelite mandelmassa så tycker jag inte det är så gott.



kramis

2010-02-09 @ 17:35:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pia

Älskar semlor, bland det bästa som finns :)

2010-02-09 @ 18:40:55
Postat av: tezza & Ellen

jag äter semlor.. med bara grädde. och det får inte vara för mkt grädde bara

2010-02-09 @ 19:22:19
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0