Långpromenad med pulka:)

Halloj!

Har ni sovit gott?
Det har jag! Vi åkte till Farmor och Farfar i går, vi fick mat och sen fikade vi med semlor:), på väg hem svängde vi förbi Conny och Jessica. Satt där en stund och sen blev det en film när vi kom hem. "Taken". Det jag såg av den var bra, men jag somnade i våran nya fina soffa:)

Vaknade vid 2 och knallade in och la mig i sängen, och sen vaknade jag vid 8 igen. Lagom:)
Har ju tre förmiddagar att vänta i helgen, så det var bra att gå upp "tidigt" idag.

Vi ska knalla ut på en långpromenad nu hela familjen:) Jag tänkte släpa med mig kameran, så det kan nog bli några fina bilder:)

Vad har ni för er idag? Skriv någon uppmuntrande kommentar:)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0