Läkare

Halloj.

Jag tänkte att ni kanske har lust att veta hur det gick hos läkaren idag? Jo det är absolut inga fel på mig.....?
Hon menade på att det är riktigt elak förkylning som har satt sig i halsen och på stämbanden, därav kan jag inte prata och knappt svälja. Jag fick med mig en hög mediciner hem.


Vad har vi gjort mer idag då? Typ inget? Jag har sovit på soffan en stund. Sen har vi tittat på en gammal Beck film. "Beck-Skarpt läge".

Oliwer är jätte understimulerad. Stackars barn! Han har varit hemma med sin sjuka mamma hela helgen. Imorgon ska han iaf få vara på Dagis. Jag ska vara hemma från jobbet, men Darlingen ska jobba. Inte jätteskoj att inte kunna åka till jobbet första dagen med ny arbetsgivare. Men vad kan jag göra åt saken?

Jag sitter och tittar på kanal 5. Outsiders. Det är en tjej som har fobi för tjocka människor. Hehe, hon skulle jobba en dag på min arbetsplats:)



En bild på mig i min nya uniform.

Postat av: Carolina

Snygging! <3 Miss you!! kram

2010-02-01 @ 21:07:06
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0