Galet mycket snö!

Vi har så galet mycket snö!!



Här bor vi just nu. Mycket snö är det (bara att hoppas på att det inte kommer mer, så kanske vi slipper att skotta under de 5 veckorna vi bor här;))

Jag har precis lagat mat. Tacåtårta till hela kollektivet:)

Idag har jag jobbat, och dagen gick rekordsnabbt! Helt plötsligt var klockan 13 och det var dax att åka hemåt. Såna dagar är bra dagar;)

Nehe, nu är det dax för hela kollektivet at äta:)

Hoppas att ni har haft en bra dag! Jag ska äta, duscha och sen sova. Ny dag imorgon.

Många kramar till alla fina:)


Postat av: tezz & Ellen

ja det är fan sjukt :(

hoppas morgondagen blir bra !

2010-02-22 @ 22:16:55
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Karin

Jo, mycket snö är det nu =/ Vore skoj och se rummet ni bor i nu? är det ditt gamla? fast det va rätt litet om jag mins rätt =) Kramar

2010-02-23 @ 14:50:42
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0