Dagens sysslor

Hallå Sverige!

Idag kan jag prata!!! Förstå lyckan!!!:) Stackars Zelda bara som måste lyssna:) Oliwer är på dagis och Darlingen jobbar. Jag går fortf på mina mediciner och kommer att göra det ett tag. Men nu hoppas jag verkligen att jag är på bättringsvägen. Jag har pratat med jobbet och ska infinna mig där imorgonbitti kl 4.45. Det ser jag fram emot:)

Min lista att göra för dagen ser ut så här:

* Tvätta minst två tvättar (en är i maskinen nu)
* Bädda sängen
* Vika tvätt
* Dammsuga
* Våttorka
* Damma
* Bada
* Tvätta håret
* Plocka undan Oliwers leksaker
* Diska


Skulle behöva köpa nya blommor oxå, ni vet "färska" blommor som jag gillar, men ska inte vara ute så mycket idag.
Klippa mig!! Det skulle jag oxå vilja/behöva göra, men det får vänta några dagar.

Det värsta är, idag skulle jag få min första riktiga massage på 2,5 år, men jag avbokade den igår eftersom att jag inte var speciellt frisk. Bättre att ta den när jag är helt frisk igen. Så nu har jag något att se fram emot igen:)

Vad gör ni idag?
Det är väldigt glest med kommentarer här inne. Tråkigt tycker jag.




Postat av: tezza & Ellen

skönt att du är på bättringsvägen !

O så skönt med massage.. de har jag aldrig fått proffesionellt. hoppas att dagen gått bra =)

2010-02-02 @ 20:02:12
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0