Fina MissDee ringar


 
Oj vad det har varit turer fram och tillbaka med dessa underbara ringar.

Jag
beställde dem några dagar innan jul och fick hem dem jättesnabbt. Dock så var de lite små, vilket betyder att jag skulle kunna ha dem, men de skulle fastna direkt om jag blev lite varm om handen.

Efter ett mail så fick jag hem nya ringar, en strl större. De satt som en smäck! Åh vad nöjd jag var!! Trivdes verkligen i dem!

I natt vaknade jag och slet av mig dem. Resultatet:





Dagens fråga, gissa vilket finger ringarna satt på...


Faaaaan så ledsen jag är över det! Det stod:
"Pläterad Sterling Silver (40 mills eller 1 micron).
Fria från nickel, bly och cadmium"

Jag är ju nickelallergicker och kan således inte använda mina fina ringar:(

Bara att skicka tillbaka dem igen:( Faaaaan:(


Jag vill däremot rekommendera Perlan Living. Mycket bra service, så jag kommer garanterat att handla där fler gånger. Fast kanske ska skippa att köpa ringar;)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tråkigt att du fick allergisk reaktion:(



kramar

2010-12-29 @ 10:11:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Petra

Trist - jag tål inte heller "oäkta smycken" tyvärr... men om de är nickelfria borde du inte kunna ha dem då?



Kram

2010-12-29 @ 10:52:39
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Det var ju trist att du inte kunde ha ringarna, de var ju fina.

Kram!!

2010-12-29 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0