Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden, December.

Det är mycket pyssel, stök, jobb, mys och pulkaåkande.

Det är mindre än två veckor kvar till julafton. Jag är klar med de flesta av julklapparna, men har lite kvar att fixa. Oliwer och hans pappa satte upp julgranen häromdagen. Den var fin en stund, men vi har en liten kille som gillar att plocka bort "bollarna" (Läs julkulorna), så den är inte lika fin längre;)

Jag gillar December just eftersom att det är så mycket att göra, ibland kan det bli lite mycket och stressigt, men i det stora hela gillar jag den månaden:D



Bild från Julafton 2009.

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Åh, vilken liten snygging!

Jag gillar också denna månad. Och kanske lite mer i år när jag är klar med julklapparna (om jag inte hittar någon till, haha). Så nu kan jag bara njuta av alla tomtar och juleljus överallt :)

KRAM!

2010-12-11 @ 20:34:31
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0