Lite shopping

Efter att ha suttit inne med en sjuk son i två dygn så tyckte jag att jag var värd en kaffe på stan.

Jag smsade Agnieszka och frågade om hon ville träffas och det ville hon:) Vi tog varsin latte och satt länge! Vi har nog aldrig suttit så länge på samma plats! Åh vad skönt det var! Inga barn att passa upp. Bara vi två. Det kallas för MAMMALYX:)

Innan jag träffade Agnieszka så hann jag med lite shopping. Jag har tittat på en skinnjacka till Oliwer förut, och nu fanns den för halva reapriset på Lindex:). Jag hittade ett par jeans (lite för stora) oxå på Lindex. Så för 200kr blev jackan och jeansen mina:) (Eller Oliwers såklart)

Jag hittade en tuff t-shirt inne på Cubus oxå, dock var den oxå lite för stor, så nu har jag fyllt på lite kläder till framtiden:)





Jag tycker att skinnjackan är jättetuff! Vet desvärre inte om min son delar den tanken...




Han bröt ihop en liten stund:)
Den lilla hunden jämte honom fick han. Jag köpte den på marknaden. Det är ju nån Karneval i Nyköping den här helgen, och har man en liten sjuk son hemma så är det självklart att man köper en "Pain in the ass" hund som skäller och går runt;)




Jag hittade de här söta "bollarna". De var på rean så de fick följa med mig hem. När det börjar mörkna lite så ska jag testa att tända ljus i dem:)


Min lilla knäråtta till son är piggare idag så jag hoppas verkligen att han är piggare imorgon, kanske tom feberfri?



Han kan se ganska ynklig ut ibland:)



Postat av: Milla

Vilka fynd! Skinnjackan var ju hur cool som helst!

Hoppas han piggnar till nu och är feberfri imorrn :)



Kramar

2010-08-06 @ 21:25:56
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Skönt att lille sötisen är piggare idag! Och en sån hund (fast det är en krokodil) har jag blivit lurad att köpa till Edvin också...och det är ett hemskt ljud på den när det går och "skäller"



Jätte snygg jacka också! Och tröjan måste jag köpa till Edvin också! han som är helt galen i muskler nu ;)



Kram

2010-08-06 @ 21:59:38
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0