Dåligt

Oj vad dåligt det gick i spåret idag. Det var tungt och jag fick ont i ena axeln nästan på en gång. Inte coolt!

Det blev ett varv på 2,5km, och jag har ingen aning om vad det blev för tid. Jag pratade med Jenny en stund och glömde kolla klockan när vi la på. Men kan tippa på 20-25min på 2,5km.

När jag vet att jag ska springa så tar jag alltid två sport bh:ar, vilket resulterar i att jag nästan alltid får ont i axeln. Jag har för stora bröst:(. Någon som har liknande problem? Vad gör ni åt det? Jag får alltså ont typ där bh:arna hänger på axeln.


Dock var det superskönt att komma ut en sväng och jag hade ju bra musik i öronen:) Gillar att vara ute helt själv. Naturligtvis är det jätteskoj att ha sällskap oxå, men jag bangar inte bara för att jag blir själv ibland.

När jag kom hem igen hade Darlingen gjort kaffe:) Mumsich!:) Sen att han bjöd mina axlar på lite massage gjorde ju inte saken sämre:)




Vad har ni för er idag?


Idag är min sista dag på min 7 veckors långa ledighet! Oj vad tiden har gått snabbt, men vi har hunnit med mycket roligt!


Postat av: Linda

en annan bh kanske? kanske en som sitter hårdare runt om så inte all tyngd hamnar på axeln.

2010-08-22 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0