Avslappnad kille?

Jag satt med minidatorn på toastolen i morse när Oliwer badade.

Frågan var ju hur mycket leksaker man fick plats med i badbaljan. Jag tittade på ett youtubeklipp och när jag tittar tillbaka så är badbaljan tömd, leksakerna ligger i sin korg och vattnet är avstängt.






Gissa hur paff jag blev?!

"Mamma, handduk". Han blev torkad och sen sa han "Mamma, blöja!".

Hjälp! Var har min lilla bebis tagit vägen? Det går alldeles för fort! Jag hinner inte med!








Avslappnad kille?

Idag är han mycket mycket piggare! Wohoo!! Snart kanske han är helt frisk:)




Postat av: Amanda

Haha...jag hade också blivit paff kan jag säga! :)

Vad duktig han är stora killen.

2010-08-07 @ 19:19:01
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Pillan

De växer fort de små skruttarna ibland hänger man inte alls med

2010-08-07 @ 22:19:57
URL: http://pjatt82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0