Ont i magen

Hej!

Hur är det med er?

Jag har jobbat 20,5 av mina nästan 31 timmar den här helgen. Bara 10h15min kvar. Det har varit ganska långa dagar och man märker stor skillnad på att jobba 10 timmar istället för 8. Men det får gå.

Idag fick jag så himla ont i magen. Efter maten. Precis under revbenen. Vet inte vad det är, men det gjorde jätteont när jag böjde mig ner och när jag andades ut. När jag kom hem så vilade jag en stund, och nu är det lite bättre, men gör fortfarande lite ont. Uscha, gillar inte att ha ont när man inte vet varför det gör ont.

Efter att jag och Lena kom hem från Sthlm i torsdags och jag satte mig i bilen, så fick jag sån spränghuvudvärk! Jag har ingen aning om vad det var, jag har aldrig haft migrän eller något liknande. Men det sprängde i hela huvudet, mest på vänstersida och det rann ur vänsterögat. Efter några alvedon och massor med sömn så gick det över. Men som sagt, jag gillar inte att ha ont när jag inte vet varför!


Imorgon är det jobb igen kl 4.30. Sen är jag ledig två dagar.
På måndag ska jag och Darlingen upp på Anna Bergendahls releaseparty:D Det kommer att bli grymt!

På tisdag kommer mina jobbarkollegormammor med barn, så jag ska bjuda alla på lunch, och så blir det massor med lek.

Det känns som att dagarna kommer rulla på i himskans snabbt tempo som vanligt. Men det gör inget:P. Jag gillar mitt liv just nu.


Postat av: Johanna

hoppas det onda i magen går över! kram

2010-04-10 @ 19:21:18
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Inge roligt att ha ont i magen...hoppas att det släppt o du mår bra igen!



Kramar

2010-04-10 @ 21:17:07
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0