Nyduschad Zelda

Oliwer och jag åkte till Netto för att handla lite kattmat och annat smått o gott och Darlingen tog ut Zelda på en prommis.
När hela familjen hade kommit hem igen så passade vi på att duscha Zelda. Vi tog med schampo och allt. Jag tror att hon gillade det, det såg iaf ut som att hon njöt:) Lilla Zelda:)

Hon har alltid hatat att bli duschad i badkaret, men nu i duschen gick det jättebra. Skönt det!

Annars har vi fortfarande inte gjort många knop idag. Många filmer blir det en dag som denna. Så skönt att inte ha några måsten och bara va. Min lilla fina familj:)










När jag, Oliwer och Zelda var nere hos Lena i Norrköping i måndags så promenerade vi förbi ett bra "fotoställe". Här ovan ser ni några av bilderna som jag tog. Det där lilla huset blev jag helt förälskad i! Sen att det var massa graffitti precis jämte var ju bara ett plus!


Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Vad roligt :D

Då syns vi kanske där?



Har mejlat till dig nu.

Kram

2010-04-21 @ 18:16:24
URL: http://milliez.nu
Postat av: jenny

Usch ja, dessa bilar :( alltid e det något som kostar på det hela.

2010-04-21 @ 21:28:34
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0