En ledig tisdag i april

God morgon!!

Idag ska jag och Oliwer gå på stan med Agnieszka, och sen ska vi träffa Elin:)
Jag känner på mig att det kommer att bli en kanonbra dag!! Hoppas att jag har lite energi att städa hemma sen oxå. Det behövs!




Jag och Oliwer sitter i soffan och tittar på Pippi Långstrump. Ni vet den tecknade versionen som går på barnkanalen. Jag har fått introduktionslåten på hjärnan "Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nuuu, vad ska jag göra nu, vad gör jag nuuu" Känner ni igen den?:)

Igår gick min lilla älskling och hämtade tre bäcker och kröp upp hos mig i soffan. Han är så gosig på kvällen! Vi läste alla böckerna och han pekade på de orden han kände igen, och sa de orden han kunde säga:)

Hoppas alla får en bra dag!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0