Dove Visible Care

Jag tänkte bara påminna er som fick en provflaska med Dove Visible Care av mig, jag skulle vilja ha en redogörelse av var och en av er om hur det funkade/ inte funkade. Om det blev någon skillnad på huden. Om den luktade gott, om den löddrade bra. Ja ni fattar:)

Så skriv en liten kommentar till mig så jag kan redovisa produkten:)




Postat av: Ninus

Underbar duschcreme... Den var såå skonsam mot huden, doftade underbart..dryg var den med! min är nästan slut, men jag vägrar kasta den.. man får alltid ut en liten klick till som räcker till ansiktet;-) Skillnaden på huden: Ja lite kanske, vet iof inte om det är inbillning eller om det verkligen är duschcremen.. Men jag hoppas poå duschcremen..



SÅ om jag ska ge den + så blir det 5+ av 5 möjliga.. Den lär finnas bland mina duschprylar hädanefter!!!

2010-04-05 @ 20:34:17
Postat av: Pia

Har srivit om den i ett inlägg tidigare, kommer inte ihåg vilket. Hör av dig om jag ska skriva igen :)

2010-04-06 @ 11:40:41
Postat av: Pia

Gillade den jättemycket, tycker inte att jag är lika torr som jag brukar vara när jag använder andra duschkrämer. Och min kräsna sambo tyckte att den luktade gott och gott vill man ju lukta :) Den kommer att återfinnas i mitt badrum iaf!

2010-04-06 @ 11:47:02
Postat av: Anja

Jag tyckte den lycktade gott. Och är inte lika torr. Ska definitive köpa mig en flaska.



Kram

2010-04-06 @ 13:49:35
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Kitty

Den var bra men märket ingen skillnad...

Luktade gott och var mjuk och skön!

2010-04-06 @ 15:35:11
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Sofi

Tycker den luktar gott, men ingen större skillnad.. Kanske/kanske inte köper den igen.



2010-04-09 @ 07:32:13
URL: http://karedo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0