Cykeltur

Idag cyklade jag och Oliwer till dagis. Han gillar det och pratar gärna hela tiden. "Titta!!!" "Mamma" "Heeeeej" "Kisse!!!".

Jag känner i rumpan och i benen att jag inte har cyklat på väldigt länge (cyklade hem cykeln igår, men innan dess). Efter dagis cyklade jag förbi Färjeläget. Åh vad jag älskar havet. Det är helt sannslöst, men allt som oftast så hamnar jag vid vattnet när jag är ute på "äventyr":)

Jag skulle köpa några färska frallor och cyklade mot centrum. Allt var stängt. Haha, jag brukar inte vara nere i centrum så "tidigt". Men efter att ha väntat 10 minuter så öppnade Kvantum. Jag bidrog iaf till att dra ner medelåldern på de som väntade utanför affären;)


Efter en varm och skön dusch, samt att jag fyllde tvättmaskinen och satte igång den så blev det färska frallor med ost och gurka, en vitamin well defence och en latte.

Om en timme ska jag åka och hämta Oliwer och så ska vi åka ner till Norrköping och träffa Lena:)

Agnieszka, lycka till på jobbet idag!!

Många kramar till er!


Postat av: Amanda

Är dom nåt goda dom där vitamin well?



Jag hette Ulrika, efter mammas gamla docka. Amanda hette både min gammelfarmor och min gammelmormor så det är ett släktnamn och jag har enda sen jag ar liten fått höra att jag skulle ha fått heta det i tilltalsnamn men både gammelfarmor och gammelmormor tyckte att det var ett riktigt konamn så så blev det inte.

Jag heter fortfarande Ulrika men nu i andranamn istället. :)

2010-04-19 @ 10:32:24
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Tack söta du!

2010-04-19 @ 20:12:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0