Barnkanalen, kaffe och radion.

Hemma hos oss just nu är det ganska lugnt och skönt.
Oliwer och jag har lekt med typ alla hans saker nu på morgonen, så det ligger
saker lite överallt. Nu ligger han i babysittern och slötittar på barnkanalen och dricker lite välling.


Jag lyssnar på radio och dricker kaffe.
I natt sov Oliwer jätte oroligt. Han somnade vid 22 tiden igårkväll, och vaknade vid 2. Han ville inte
ha någon välling eller vatten, utan skrek och hostade. Jag tog upp honom och satt med honom i knät
en stund och vyssade honom. Han lugnade ner sig och jag la ner honom i hans säng igen,
men han började skrika direkt igen. Så mellan 2-3.30 skrek han mest hela tiden.

Helt plötsligt somnade han. Jaaaaaa!!! Så då kunde jag somna om en stund igen. Vid klockan 9
gick vi upp. Oliwer är som en väckarklocka. Klockan 9 då ska han gå upp. Så är det bara.
Det är en ganska bra tid. Hoppas att den håller i sig. På kvällarna märker man att han börjar bli trött,
tidigare och tidigare, så snart kommer han väl somna vid 20 tiden och vakna och vilja gå upp vid 6 eller nåt.

Så jag är glad så länge han sover tills klockan 9. Jag är typ morgontröttast i Sverige.



En bild på mig och Oliwer på valborgsmässoafton.

Idag fyller min mor år. Stort grattis på födelsedagen mamma!!! (Mormor)



En bild på mor när vi grattade henne i lördags. Här visar hon upp en present som
hon fick från Oliwer. Det är en sten med text ingraverat "Älskade mormor" och sen ett rött hjärta.




Passa på att städa lite nu, när killarna sover. Ska kanske passa på att pyssla lite idag med.
Är lite sugen på att sy något. Ska pärla ihop ett mobilsmycke oxå, jag har lyckats tappa 2 st på
bara några dagar. Hmm...!

Vad gör ni en dag som denna?
Kramar

Postat av: Susanna

Ser ut som ni får en bra dag idag =) Aldrig kul med skriknätter. Vi hade en sån för några nätter sen. Idag ska jag gå igenom resväskan inför resan till Kreta på tors. Längtar. Kraam

2009-05-04 @ 13:12:56
URL: http://kaweria.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder du har i bloggen nu mer:) Vad var det för kamera du har nu igen? Jag skulle också vilja ha någon som det blir bra bilder att ta med, mycket roligare att fotografera då ju:-)



Kramar!!

2009-05-04 @ 14:38:19
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0