Slut

Nej ni, nu är det slut på dagen och jag ska gå och lägga mig. Dock blir det bara med min stora prins
i sängen, min lilla prins sover i sin säng:D
Han låg och lekte där en stund, sen somnade han utan problem. Hoppas att det kommer
att fortsätta så.

Min lilla bror kom hit och så har vi tittat på Repmånad. Den är så sjukt bra!
Sen att det fanns en halv flaska vin ute på balkongen, så det var lagom kallt,
det var ju bara en bonus. Så kan det gå;)
Dagens klädköp vid godkänt av Darlingen iaf. Bra!

Ha det så bra, så höres vi imorgon:D
Gooooood naaaaaaatt
;)

Jag älskar mina killar!






Postat av: Fi

Hej.. orkar du göra mig en jättetjänst som fkt inte e jobbig?? :P (och dig själv) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=191211 det är helt gratis, tar typ 1 minut o de skickar INTE reklammail.. Välj själv om du vill vara aktiv eller Ej!!!!! När du reggar dig får du 50 poäng.... När du samlat ihop 400 poäng får du ett presentkort på H&M, Kicks eller Nelly.com hemskickat (du väljer själv)

2009-03-27 @ 00:14:52
Postat av: Agnieszka

Wiii vad roligt vi ska ha det idag!!! ser verkligen fram emot ikväll!!!

kramar

2009-03-27 @ 09:33:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0