Rhodos

Då har vi varit i stan en sväng jag och Oliwer.
Träffade Karin och Maria och begav oss mot Rhodos på öster.
Min bästa grek-restaurang i stan=) Jag åt fläskfilé souvlaki med couscous. Jättegott!





Oliwer charmade "tant Karin" och "Tant Maria" som vanligt=)

När vi hade lämnat Karin vid sin bil gick vi en sväng på stan, inne på Lindex hittade jag
en tröja som jag bara va tvungen att köpa till min prins.
Gissa hur den ser ut.
Jaa, grön med ödla på=) Superfin!



99:- och sen hade jag 25% rabatt, så 74,50kr kostade den. Lagom!
Köpte den i strl 86, så nu ska han bara växa i den;)
(bilden är lånad från lindex.se)

Har ni gjort något skoj idag?

Jag, Oliwer och Zelda ska snart åka hem till mina föräldrar.

Hoppas att ni får en trevlig Fredagen den 13e kväll!

Postat av: tess

desamma :)

ja du de hoppas jag med e inte fasen till att få tag i dom å tycker dom borde va här snart!

2009-03-13 @ 17:53:06
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack för en skön och mysig lunchstund idag, skoj att träffas igen...=) Kramar

2009-03-13 @ 19:06:37
Postat av: Carolina

Fin tröja - Oliver har den i rött! :)

Oliver fick den av sin farmor, i strl 92 - och han har 86 i vanliga fall, och den satt tight på honom! Kram

2009-03-13 @ 21:22:42
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0