Bomässan

Jag, Oliwer och mor var på bomässan en sväng. Mamma köpte lite blommor, och lite andra smågrejer, jag köpte en liten present till min Darling och några ben till Zelda.

 

(Bilder från google.se)

Zillah & Totte och Anna Bergendahl uppträdde lite.
Jag försökte ta några bilder, men stod för lång bort, så bilderna blev inte spec bra.
Det va ganska skoj att se båda två.

Oliwer blev jätteförvånad när han hade sovit en stund, för när han vaknade upp stod hans
farmor, farfar och faster där=) Men glad blev han!

Ska ta och leka lite med min son nu. Han ligger på mattan och leker och kryper.

Ska ni titta på Melodifestivalen?
Vem håller ni på? Jag håller på EMD=)


Postat av: Agnieszka

Jag håller på samma!

kramar

2009-03-14 @ 19:39:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska gå och titta på det nu, men det är faktiskt första gången. Vet inte varför jag inte sett dom andra gångerna, men känns som att man inte vill missa finalen i alla fall :)



Ha en fin kväll!

Kram

2009-03-14 @ 20:01:55
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0