Underbarast!

Hittade några gamla bilder på min underbara son som min mamma har tagit.
Behöver jag säga hur mycket jag älskar honom?

Han är det underbaraste som finns i hela världen!
Se och le!













Älskar den här bilden där lillprinsen sitter hos Morfar. Så himla nöjda de ser ut, båda två:D

Postat av: Anonym

Kan du sluta tjata om ditt spett hela tiden. Det börjar att bli rätt så tjatigt.Tror att det e fler som tycker som jag men inte vågar att säga det. Vi skiter väl i om du vinner det.

2009-06-14 @ 08:03:41
Postat av: Adams mamma

Tack så mycket :)

Han blir ett år nu den 24/6, hur gammal är din son då?

Vi bor i Huddinge, vart bor ni?

2009-06-14 @ 10:07:56
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hihi, så söt han är på bilderna!

Gillade den när han sitter i hoppgungan :)



Kramar

2009-06-14 @ 10:45:03
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0