Sverige!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Sverige vann mot Malta med 4-0!

Vi köpte ju stövlar till Oliwer. Se tidigare inlägg. 99kr och sen var det 30% rabatt på alla skor. Kanon!
Sen åkte vi vidare och införskaffade en regnjacka, regnmössa och regnvantar;)
Regnbyxorna var slut, så jag ska åka dit om några dagar och kolla igen. Det var beställt.

Idag har vi varit i Jönåker nästan hela dagen. Darlingen hans bror och hans far har fixat ett fönster. Det
blev lite snett när de satte in det för några dagar sen, men nu är det fixat.
Vi fick mat där ute med. Gott!

Igår åkte vi förbi McD och handlade lite "mat". Fick med två superfina glas.



Mina föräldrar är här en sväng. Pappa och Darlingen har tittat på fotbollsmatchen,
Mamma har lekt med Oliwer och jag har hoppat lite emellan. Har hunnit med att pyssla lite med.
Har fixat massor med "fyrkanter" till lapptäcket.

Har fått i oss lite ost och kex med som blev kvar efter middagen i måndags.
Kanske nåt litet glas vin med;)



Nu ska jag ta och bada, sen sy lite till;)

Vad har ni gjort idag?

Ingen som har ett par regnbyxor till övers? I Strl 74/80. :)




Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Va duktig du är som har börjat sy ett lapptäcke till Oliwer...väntar med spänning på resultatet :)



Vilket fynd du gjorde med stövlarna. Önskar att jag kunde göra ett lika bra fynd imorgon när jag far in till stan. För det skulle vara bra med ett par stövlar som Edvin kan ha ståendes hos sin dagmamma :)



Kramar

2009-06-10 @ 22:02:22
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: A-K

Var köpte ni stövlarna??

Vi var på Ge-kås i måndags och inhandlade en hel del dagisgrejer till hösten. 2 par fodrade regnställ, regnvantar, regnmössa och massor av annat. Me love ge-kås!!

2009-06-10 @ 22:46:56
Postat av: Amanda

Riktigt rolig match igår! ^^ heja Sverige!



Vilka fina stövlar ni köpt! Och så billigt!



2009-06-11 @ 06:51:39
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Vi har ett par regnbyxor, som börjar bli för små för Nova... hon har dem på dagis just nu. Ska kolla storleken, men dem är rosa och snorgröna..... med bamse på....

2009-06-11 @ 10:29:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0