Regnar

Hjälp vad det regnar! Oliwer vaknade vid 7.30, men somnade om igen vid 8.30, efter lite välling. Vi gick upp när min klocka ringde vid 10. Helt otroligt! Det var längesen jag hörde den ringa;)

Darlingen får kompa ut idag vid 12 när jag börjar jobba, pga att det är lite jobbigt att skaffa en barnvakt
på en fredag mitt på dagen, men det gör nog inte honom något;)
Jag sitter med en kopp latte, ska börja klä på mig jobbarkläderna snart och fixa mig. Måste ju se lite respektabel ut:P

Oliwer har fortf inga regnbyxor:(. Han får ta sina i strl 86/92. Bättre än inget....!
Regnbyxorna var ju slut i affären, men det var beställt, så jag får smita in dit nästa vecka och se om det har
kommit några.
Anna, vi lånar gärna era röda regnbyxor oxå, om det går bra! Bra att ha flera olika par, om det ska vara lika mycket Svensk sommar som vanligt....!

Idag har jag ingen lust att gå ut alls. Gillar inte att bli blöt.....! Men har inte så mycket val.
Jobbar 12-22.15 som vanligt. Just nu är det "Rorri -En racerbil" på barnkanalen. Oliwer gillar det.

Nähe, stort grattis på studenten till alla som är klara med skolan! Inte det bästa vädret, men
med rätt folk (och lite alkohol;)), funkar det mesta!


När jag tog studenten för ca 100 år sen var det strålande sol:)

Ha en underbar dag!
Glöm inte att
rösta på mitt spett så det blir stor grillfest!

Kommentera gärna, jag älskar att logga in på bloggen och se alla fina kommentarer!



Världens finaste lilla kille!

Postat av: A-K

Stella gillar oxå Rorri-en racerbil. Jag gillar låten ;)

2009-06-12 @ 15:11:06
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Edvin är också galen i Rorri!

Och jag kan hålla med om att det är en väldigt söt liten racerbil :)



Kramar

2009-06-13 @ 12:02:21
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt recerbil ja men din unge är då inte lika söt. Men den fula ankungen kanske blir en svan när han växer upp. Man kan ju bara hoppas.

2009-06-14 @ 08:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0