Öppna Förskolan

 
 

Oliwer gick fram och tillbaka med gåvagnen:)




High five!!




-Hejhej där inne!! *vink vink*

Vi kom till Öppna Förskolan lite efter kl 13, lekte massor, sjöng och fikade. Sen lekte

vi lite till;) Carro & Samuel och Magda & Maja var oxå där. Barnen trivs kanon ihop.

Kryper runt allihop:)


Idag var det inte så jättemånga barn där, men de som var där var alla i ungefär samma ålder,

förutom en liten bebis på 9 veckor;) Jättekul att alla kröp runt och lekte massor.


Jag har målat en schablon nu. Väntar på att den ska torka, så jag kan ta bort den och se hur det blir.

Hoppas verkligen att det blir bra!



Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hihi, så söt när han ser sig själv i spegeln!

Och jag är säker på att jag är lika nyfiken som dig över resultatet på byrån ;)



Kramar!

2009-06-02 @ 17:29:24
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, trodde först att byrån skulle se ut så, med lite svart salamander "konst". Men det är ju en schablon. Har absolut fel hårfärg, det håller tom att bli ljusare, ja SANT!

2009-06-02 @ 19:36:31
Postat av: Carolina

Mysigt!



Spännande med resultatet på byrån! kram

2009-06-02 @ 19:55:21
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: A-K

Vad duktig Oliwer är med gåvagnen! O så är han ju jättesöt! kram

2009-06-02 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0