Kastar in handduken

Näe ni, nu kastar jag in handduken och går och lägger mig. Jag är helt slut!

Förut fick jag ett ryck, och bar och släpade in byrån, helt själv till Oliwers rum. (Hej ryggskott!!)
Jag ville överraska Darlingen när han kom hem, och han blev jätte glad!
(Fast han tyckte att det
var ganska korkat att flytta den stora möbeln ensam!)

Jag och Oliwer var och slängde massa skräp idag. En hel IKEA kasse full med kartonger, glasburkar
och annat. Jag tycker att det är ganska rofyllt att stå och sortera. Sen känner man sig jätteduktig när man
väl är klar!

Efter det åkte vi hem till Mor en sväng, fick lite kaffe och lekte lite.

På Citygross blev det två st stora kassar, vilket var lite halvjobbigt att bära med en sovandes unge på armen.
Men det gick. Träffade på en snäll dam i trappen som erbjöd sig att bära ena påsen. Tack! Det är inte ofta man träffar på såna nu för tiden! Hjälpsamma utan att de tjänar nåt på det.

Utöver det har jag vikt massa torr tvätt, och flyttat över alla kläder från Oliwers lilla byrå till den stora.
Det behövdes bara två av de stora lådorna till hans kläder, så nu är det sorterat och fint. Har visat Darlingen var allt ligger;)
Sorterade ut lite som har blivit för smått med.

Lagat mat och diskat har jag oxå roat sig med.
Jag känner att jag har fått mycket gjort idag! Imorgon ska jag ställa tillbaka bord och stolar på balkongen.
Längtar efter att kunna sitta där ute
. Det var ca 3 veckor sen vi ställde dit stora byrån.



Zelda och Oliwer chillar lite i hallen. Lägg märke till Zeldas tunga;)

God natt gott folk!
Höres imorgon!
Tack för alla snälla kommentarer om min byrå;)

Postat av: Agnieszka

Smsa mig om vilken tid vi kan komma idag så dyker vi upp!!!! Puuuussss

2009-06-04 @ 07:20:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

låter som typsikt mej, vill jag flytta ellet göra något gör ja det nu



SEN OM MAN BRYTER RYGGEN PÅ KUPPEN :-P



www.misstessan82.blogg.se

2009-06-04 @ 10:11:44
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0