Halloj halloj=)

Ursäkta att det inte har blivit något "morgon-inlägg", jag har haft andra saker att göra, så ni får
nöja er med det här som första inlägg;)

Jag har städat ute på balkongen, slängt lite skräp och ställt tillbaka möblerna. Äntligen!
Plockat lite i Oliwers rum. Snart ska han få flytta dit tänkte jag, och då kanske det inte ska
fungera som förråd? Så jag pysslar och plockar;)
Zelda och jag var ute på promenad. Ganska ruggit ute ändå, fast skönt att komma ut.

Om en timme (eller nåt sånt;)), kommer Agnieszka och Tezza med barnen. Ska bli skoj.
Snacka lite skit och äta muffins:D. Jag har bakat de nu idag, och testade att slänga i lite vit choklad
i några av dem, får se om de går att äta;)

Darlingen tog precis med sig lite grovsopor och begav sig til sopstationen, sen åker han till jobbet, Oliwer sover just nu.
Jag har precis tagit hand om disken som blev efter baket, så nu sitter jag ner en stund och bara andas;) Det behövs ibland.

Glöm inte att rösta på mitt spett, det är 4 st som vinner!
Vore så snällt!



En gammal bild på Oliwer och Index;)


Vad gör ni för skoj idag?
Glöm inte att kommentera;)

Om ni har missat resultatet av min byrå finns det
här:)

Postat av: Malin

Har röstat nu på dej så många gånger man får lov att rösta på sidan. Hoppas du vinner:)

2009-06-04 @ 18:18:27
URL: http://maliinhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0