1/5e del

Jag sydde lite grann igår. Det kanske blev en femtedel eller nåt sånt, sen tillkommer baksida med.
Om ni inte vet vad jag pratar om, så syr jag ett lapptäcke till min älskade son.
Eftersom att jag aldrig har sytt ett sånt förut, så tar jag det som det kommer och testar mig fram.

Blir det dåligt, så vet jag hur man inte ska göra till nästa gång;)

Nu ska vi åka ut till svärföräldrarna. Darlingen ska hjälpa dem med ett fönster.

Vad ska ni göra idag?
Rösta på mitt spett;)


Postat av: Lilla jag

Jag sydde ju ett lapptäcke, och det var faktiskt inte så svårt. Det gör ju inget om de ser lite "hemmagjorda" ut :)

2009-06-10 @ 11:48:25
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0