Vem är du?

Vem är du som läser min blogg?
Eftersom att det är en ganska fast siffra med besökare varje dag, antar jag att det
är några av er som kikar in lite då och då?

Jag vore jätteglad om ni svarade på dessa frågor;

Namn: Sofia
Ålder: 83;a
Bor: Oxelösund
Arbete/Studier/Annat: Säkerhetskontrollant/mammaledig
Skostorlek: 39/40.
Brukar säga: Oliwer, släpp halskedjan!
Har vi träffats?.
Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Ärliga svar tack;)
Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter
Vad har du för mobiltelefon: En ljusblå nokia.
Vad fastnar du för på en blogg: Olika från blogg till blogg, men att personen i fråga skriver om nåt intressant;)

Kopiera frågorna, ändra svaren så de funkar för er, och lägg in det som en kommentar hos mig. Lätt va?!


Tog idén och frågorna från
Malins sida;)

Postat av: Anonym

Namn: A-K, Ålder: older than 30, bor: Nypan, Arbete: HR/Administratör, Skostorlek: 37-38, Brukar säga: Aj, aj! till Stella, vi har träffats - såg dig på jobbet när jag jobbade på golvet. Intryck - en leende tjej som oxå väntade barn, hjärter, Mobil - en nokia slide nån bokstav o nummer - ganska oviktigt för mig bara den funkar, jag läser Din blogg för den är intressant och för jag träffat dig och är intresserad av ditt liv.

Sen hoppas jag att allt löser sig för dig, du verkar ha det lite tufft nu! Kram

2009-07-21 @ 22:53:07
Postat av: Carolina

Namn: Carolina

Ålder: 79;a

Bor: i Göteborgs södra skärgård

Arbete/Studier/Annat: Mammaledig nu, jobbar annars statligt och extraknäcker på ICA.

Skostorlek: 39.

Brukar säga: Jösses!

Har vi träffats? Japp!

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Kul tjej, henne vill jag träffa fler gånger och lära känna bättre!

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En Samsung med pekskärm (vet inte vad modellen heter)

Vad fastnar du för på en blogg: Personligt, mycket bilder, och täta uppdateringar!

2009-07-21 @ 22:59:27
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

fniss lovar att skriva en annan dag va bara inne och snabbuppdaterade mej



kramen

2009-07-21 @ 23:44:31
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Zebbes mamma

Namn: Mia

Ålder: 29

Bor: Haninge i sthlm, men flyttar till Trosa nästa år..

Arbete/Studier/Annat: ledsagare 21 timmar i månaden, annars hemma med min son Zebbe...

Skostorlek: 35-37,beroende vilken dag det är.

Brukar säga: oj, hoppsa, f-n och lite annat

Har vi träffats? Nej,

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Ruter

Vad har du för mobiltelefon: Nokia, men en ny samsung touchwiz är på ingång, en rosa.

Vad fastnar du för på en blogg: personlighet, inte för rörig, humor, och det svåra "det"..



kikar in för första gången idag hos dej, såg din kommentar hos malin, där du svarade på alla frågor.. :) blev nyfiken när jag såg att du bor i Oxelösund och dessutom jobbar med säkerhet.. ( jag själv påbörjade en väktarutbildning och jobbade ett tag som det. Längtar tillbaka, men vill då vara ordningsvakt.. lite roligare...) Vilken söt son du har.. kikar nog in här fler gånger..



Kram Mia

2009-07-22 @ 10:11:07
URL: http://www.zebbeskamp.blogspot.com
Postat av: Johanna

Namn: Johanna

Ålder: 87;a

Bor: Nyköping

Arbete/Studier/Annat: mammaledig (annars jobbar jag inom vården)

Skostorlek: 40.

Brukar säga: ordet jag fastnat för för tillfället just nu är "förbannat", märkligt för säger aldrig det annars..

Har vi träffats?. Nja

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Har bara träffat dej en jätte snabbis tror jag och vi pratade nog inte direkt men du verkar trevlig!

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: LG Secret

Vad fastnar du för på en blogg: Väldigt olika, men ifall jag vet vem personen är eller snygg blogg kombinerat med bra inlägg!

2009-07-22 @ 10:24:32
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Namn: Pernilla

Ålder: 85;a

Bor: Nyköping

Arbete/Studier/Annat: Måste sorgset säga mellan två jobb efter som att det blev som det blev på SSAB.

Skostorlek: 39.

Brukar säga: "Herregud"

Har vi träffats? Ja!

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Oj, det var så längesen så jag kommer inte ihåg. En galen tjej typ ;)

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Klöver

Vad har du för mobiltelefon: Sony Ericson

Vad fastnar du för på en blogg: Det är så olika, läser inte så många bloggar där jag inte känner personen i fråga.

2009-07-22 @ 12:50:51
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Karin

Namn: Karin

Ålder: 83;a

Bor: Södertälje

Arbete/Studier/Annat: Växellådemontör/mammaledig

Skostorlek: 37-38.

Brukar säga: Tomas, ta den här! (menar sonen haha)

Har vi träffats?. Ja!

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Var som sagt ett bra tag sen...hmmm. Utåtriktad och trevlig tjej, som jag inte kände så väl till en början men som kom att bli en viktig del av mitt liv.

Spader, hjärter, ruter eller klöver: En blandning av spader och hjärter skulle jag tro.

Vad har du för mobiltelefon: En röd Samsung.

Vad fastnar du för på en blogg: Att jag känner till personen, mycket kort och rolig läsning helt enkelt ;)

2009-07-22 @ 19:00:38
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Elena

Namn: Elena

Ålder: 83;a

Bor: Eskilstuna

Arbete/Studier/Annat: Hörselpedagog

Skostorlek: 36/37.

Brukar säga: "jag är hungrig" blir det ofta nu ;)

Har vi träffats? Ja, bara ett år sen sist.

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Minns tyvärr inte..

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Svart SonyEricsson.

Vad fastnar du för på en blogg: Läser bara bloggar av personer jag vet vem det är. Annars skulle det nog vara nån receptblogg.

2009-07-22 @ 20:26:44
URL: http://marcusen.se
Postat av: Maria

Namn: Maria Ålder: 81:a

Bor: Nyk

Arbete/Studier/Annat: restaurangbiträde/mammaledig

Skostorlek: 37/38

Brukar säga: har nyss kommit på att jag svär alldeles för mkt :) så antagligen en svordom ;)

Har vi träffats? Ja, på restaurangen på Skavsta, glad och trevlig (gravid) tjej :) (va oxå gravid då)

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: sony ericsson nånting :)

Vad fastnar du för på en blogg: intressanta människor me glimten i ögat. Du skriver om vardagliga saker, som man ofta känner igen sig i. Verkar va lite tugnt just nu, vet inte va som hänt men tänker på dig och hoppas allt löser sig.



Kram

2009-07-22 @ 21:34:02
Postat av: Jessi

Namn: Jessica

Ålder: 85;a

Bor: Jönköping

Arbete/Studier/Annat: Servitris på Scandic Elmia.

Skostorlek: 39/40.

Brukar säga: "jag har inte gjort nåt."

Har vi träffats?. Ja, kommer dock inte ihåg vart första gången. Var väldigt länge sen. Men jag tänkte väl: "det verkar vara en kul lite crazy tjej."

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Spader

Vad har du för mobiltelefon: En röd/svart samsung.

Vad fastnar du för på en blogg: Tycker om bloggar med bilder. Sen läser jag inte så många där jag inte vet vem personen är.

2009-07-23 @ 17:41:53
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Elin med Charlie

Namn: Elin

Ålder: 88;a

Bor: Nyköping, snart Runtuna

Arbete/Studier/Annat: Arbetslös/mammaledig

Skostorlek: 39/40.

Brukar säga: Aj aj, aj aj, nej Charlie inte spisen

Har vi träffats? Ja

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Partypingla

Spader, hjärter, ruter eller klöver: klöver

Vad har du för mobiltelefon: En dålig sådan.

Vad fastnar du för på en blogg: Barnprat, hur andras dagar har varit..roligt och läsa om olika äventyr

2009-07-23 @ 19:36:41
Postat av: Camilla

Namn: Camilla

Ålder: 82;a

Bor: Nyköping

Arbete/Studier/Annat: Undersköterska

Skostorlek: 39/40.

Brukar säga: Vet inte

Har vi träffats?. Japp

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Minns inte riktigt men nåt om Partbrud har jag för mig

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En sony ericsson.

Vad fastnar du för på en blogg: lite olika men berr på om det är nån som jag känner som skriver eller om det är en helt okänd

2009-07-23 @ 22:49:23
URL: http://milllis.blogspot.com
Postat av: Kristin

Namn: Kristin

Ålder: 83;a

Bor: Eskilstuna

Arbete/Studier/Annat: Orderplockare/mammaledig

Skostorlek: 38/39.

Brukar säga: Allt sker av en anledning

Har vi träffats? Japp

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Ärliga svar tack;)

En lattjo liten pryl ;)

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En värdelös Sony ericson men snart en ny.

Vad fastnar du för på en blogg: Olika från blogg till blogg, men att personen i fråga skriver om nåt intressant;)

Instämmer helt!

2009-07-26 @ 17:35:12
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0