Söta Sanne:)

Idag var vi i E-tuna. Eller egentligen aldrig inne i E-tuna, vi var i Ärla.
Vi hälsade på min kusin och hennes nyfödda lilla dotter Sanne.
Så liten och så underbart söt;), vill oxå ha en liten bebis;).

Man såg verkligen hur stor Oliwer är när man jämför, man har lixom glömt bort hur himla
liten han var när han föddes, han var mindre än Sanne;)



Så liten, och så underbart söt;), henne kommer jag köpa många prinsessklänningar till;)
Eller hur kusin?;)




Darlingen sitter med Oliwer, och min bror med Sanne. OJ vad stor Oliwer ser ut!!




Min bror och Sanne;). Så gulligt;)

Det blev inget Parken Zoo, vi sa att vi får ta det en heldag någon annan gång i sommar istället.
Så himla långt är det ju inte till E-tuna faktiskt.


På hemvägen åkte vi förbi Lager 157 i Hälleforsnäs, tyckte att de hade sämre saker nu än när vi var där första gången, men jag (okej, det var Darlingen som betalade;)) handlade lite till Oliwer iaf, ett par jeans, ett par jeansshorts, ett linne, en tröja och tre par strumpor.
Det blev ett skärp till mig. 20 kr, lagom
;)

Nehe, dax att sova kanske? Ska upp ganska tidigt imorgon, jag och Oliwer ska iväg och träffa en kompis och hennes son vid 10 tiden.

Hoppas att ni sover gott!
Kramar!


Postat av: Anna

låter som ni har haft de riktigt bra!!! VI ska ev. åka till parken zoo på lördag om det inte blir en smålandsresa!!!

Vi har fått föl i stallet så kolla på min blogg, hon är så söt!!

2009-07-15 @ 09:11:12
URL: http://vaderfamily.blogg.se/
Postat av: Carolina

Mysigt att hälsa på bebis :) kram

2009-07-15 @ 11:02:43
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: tezza

såå mysigt att gosa med bebis :)

2009-07-15 @ 11:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0