Nu blir...

76dbb1ab8fa791ad83ab0753fe03bc5d.png

Kolla varifrån!

Nu blir det nattinatti! Dagen på jobbet har gått jättefort och jag hoppas att lördag och söndag går lika fort. Jag har ätit popcorn i badkaret nu sen jag kom hem. Nu kommer jag somna gott. Lägger in en bild på min son på hans ett års dag. Känns som att han börjar tröttna på att hans mamma tar massa kort hela tiden? Kram och godnatt!


Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hej vännen!

Äntligen lite tid att sitta vid datorn och läsa igenom alla bloggar ;)



Känner igen det där med ett litet barn som blir ganska less på alla blixtar som viner kring huvudet när mamma är framme med kameran ;)



Hoppas att ni har en fin dag!

Kramar

2009-07-18 @ 09:20:14
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0