Goodiebags

Jag har ju helt glömt att visa vad vi fick i våra goodiebags på Mammabloggalan!



Det var massa bra saker från
Libero. Även vitaminer och en kräm på den här bilden.




Jaa, ni ser hur mycket det var! Norton antivirus program värt 995kr! Det fick man
på en föreläsning, Smycke med texten "mamma" från Kalas, bananfodral från
fridolina,
(om ni är sugna på att handla ett eget bananfodral, eller något annat inne på
fridolina,
använd koden bananskal, så får ni 20% rabatt på hela köpet;))
Det var örhängen, halsband och sjal från "Lilla Svalan", saker från Crocs,
krämer, hårspray från disp och massa skoj!





De här underbart fina ljuslyktorna fick vi med, de kommer från
Inhousedesign.
Ta en titt på deras sida, vill du handla så anger du koden bloggare, och du får
20% rabatt på hela köpet:)





Den här supermysiga omlott morgonrocken vann jag från Boob.
Underbar kvalité;)

Nu har jag visat några av sakerna;)

Postat av: Bea

Shit vad mycket saker ni fick! Vad roligt! Hur kvalificerar man sig till att få gå på mammabloggalan nästa gång? ;)

2009-07-14 @ 11:28:32
URL: http://lillabeas.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag vill oxå med nästa gång ;) hoppas ni får trevligt i parken idag..

2009-07-14 @ 14:29:55
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0