366 dagar

Idag är min lilla älskling 366 dagar gammal. Dvs ett år och en dag.
Vi hade en lång dag igår, och det resulterade i att hela familjen tog en ganska lång sovmorgon!
Zelda är oxå helt slut. Hon lekte hela dagen igår. Med vattenslangen, med hennes pool, lekte med bollar,
och avslutade på sjön.

Oliwer äter macka och tittar på "Rorri-Racerbil".
Idag är det fint väder, och jag är lite täppt i näsan. Ska åka in en sväng till Jysk, sen ska vi hämta Oliwers saker
som blev kvar hos mina föräldrar. Kanske cyklar hem cykeln med;), så får Oliwer åka en lite längre bit:)

Stort tack mamma och pappa för att vi fick vara hos er igår! Stort tack för allt ni (mamma) hjälpte till med, och för alla fina saker som Oliwer fick!




Gosan ligger och myser lite;)

Har ni något skoj för er idag?
Rösta gärna på mitt spett;)

Postat av: Ge Mig Livet Tillbaka

Oh vi vill se bilder på presenterna!! :D

2009-07-08 @ 12:15:27
URL: http://gemiglivettillbaka.se
Postat av: tezza

skönt när man får hjälp sådär :) det behövs ju alltid :)

Jag är en ihärdig röstare :) hoppas du och Agge vinner :)

2009-07-08 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0