Uppdatera??

Haha, insåg nu att jag inte hade skrivit en endaste liten rad idag. Dåligt!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Vad har vi gjort idag? Jag har lagat mat. En pastarätt med bacon och champinjoner.
Nu äter jag fruktsallad med lite glass till efterrätt. Så gott det är!
Jag ska ta o klä på min son ytteroverallen och åka en sväng till Citygross.

Agnieszka födde en liten pojke igår! Ville inte skriva nåt här innan hon hade uppdaterat det själv=)
Stort grattis gumman!!!!


Postat av: Lotta

Haha..tydligen så heter det Spinnat...tycker spunnit va ett bra uttryck..=)Lite fart å fläkt sådär..;) Klart jag skulle kunna hjälpa dig att göra en header, tyvärr så har jag inte jätte gott om tid just nu, hur mycket som helst i skolan. Men jag kan höra av mej om det lugnar ned sig efter nästa vecka.. Ta hand om dej och familjen. Kram

2009-01-15 @ 18:47:09
URL: http://challez.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Tack gumman!!!!

2009-01-15 @ 22:38:58
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0