Trevlig kväll

Idag efter att jag hade tittat på två st Beck filmer så åkte jag, Oliwer o Zelda in mot stan.
Köpte en burk mat till Zelda och köttfärs till oss som inte ville äta hundmat.

Det är ju alltid lika gott med tacos!
Agnieszka o Magnus fixade till värsta lyxmiddan medans jag matade Oliwer med gröt,
och Zelda fick sin burk mat=)
Nova kallade Oliwer "Min lillebror" hela kvällen, hehe så söt hon är! 

Nu är det inte många dagar kvar tills Agnieszkas bebis kommer till världen!!!
Ta en titt hos henne=) Det ska bli så mysigt när nya bebisen kommer!
Då kommer Oliwer helt plötsligt bli jättestor=)




Paris Hilton är ett stort fan av Oliwer och har flera ex av hans cd-skiva han har gett ut=)

Postat av: Agnieszka

hihi vad sött... vart gör man dem där gulliga bilderna???

kramar

2009-01-03 @ 23:57:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0