Prommis

Idag satte familjen duktig på sig varma kläder och begav sig ut på prommenad.
45 min va vi ute. Zelda som älskar snö va i himmelriket!!! Oliwer fick följa med i bärselen.
Jag hade tyvärr inte kameran med mig.


Vi ska få låna en babypulka av Gudmor Jenny=)
Känns onödigt att köpa en helt ny för då kommer säkert snön försvinna inom några dygn.

Nu har jag ätit makaroner och köttfärssås och ligger i soffan o tittar på Beck-Advokaten.

Oliwer ligger o gymmar.



Postat av: Carro

Åh va skönt me promenad...synd att du inte hade kameran med dig för det är ju alltid skoj att titta på bilder, men du får ta med den när ni åker pulka istället :) Hoppas ni får ett grymt bra 2009!!!

2009-01-03 @ 14:27:25
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0