Kul o jobba!

Det var jätteskoj att jobba idag!
Det gick kanonbra på de testerna jag gjorde. Det kändes inte som att jag har varit borta spec länge.
Som jag sa att har man lärt sig cykla så kan man det sen. Lite så kändes det=)

Åh vad det va kul o träffa alla mina kompisar igen! Har ju iofs träffat de flesta av de under tiden jag har varit ledig, när jag har varit ute och hälsat på, men ändå.

Passade på att handla upp mitt presentkort oxå. Vi fick 400kr i presentkort att utnyttja i taxfree.
Jag köpte två st parfymer=) Beckham.



Köpte en annan Beckham oxå, men hittar ingen bild på den, får ta o fota dem imorgon.

Tusen tack för alla fina och mysiga kommentarer!!! Jag blir ju helt rörd!!! Ni är så söta!

Imorgon ska jag, Zelda och Oliwer hem till Agnieszka på fika. Björnbärspaj tror jag hon skulle slänga ihop. Så gott!!!

Justja! Jag vann ju en tävling till!



En bok hos Charlotte

Känns jätteskoj att jag har vunnit massa saker på så himla kort tid.
Jag som aldrig vinner något!

Nu ska jag nog titta på SATC filmen. Vi började prata om den på jobbet idag,
och jag blev så sugen att se den. Blir nog nån liten godisbit till oxå.
Köpte en påse på jobbet. Matadormix. Yaaammie!

Nu ska jag inte jobba förrens 21 jan. Men tiden går nog fort tills dess!

Kram på er!!

Postat av: Lattefarsan

Är det skavsta vi pratar om då?

2009-01-12 @ 23:54:26
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Postat av: A-K

Kul att det gick så bra och att du tyckte det var skoj.

2009-01-12 @ 23:55:23
Postat av: Agnieszka

Ska bli så skoj att ni kommer! Jag ska lämna Nova på dagis snart... sen hem och sova en timme eller 2... sen städa och göra pajjen innan jag ska hämta Nova igen!!!!

Hihi, jag vann oxå lite saker under en period... men nu står det stilla... men å andra sidan är jag inte med och tävlar så mkt nu heller.

kramar

2009-01-13 @ 08:02:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0