Köttbullar

Jag gick in en sväng på Karlsson. En kompis berättade att det var 75% rea på massa kläder.
Hittade faktiskt en hel del. Två pyjamaser, ett par byxor, en luvtröja, två bodys och en långärmad tröja.
Allt är såklart till Oliwer och kostade runt 160kr totalt. Bra köp!
Till mig köpte jag en vind/regn jacka med tillhörande byxor. Gissa vilka färger jackan har?
Japp, ljusgrön/mörkgrön såklart! Byxorna är gråa. Superfina!

Det bjöds på jättegod björnbärspaj hemma hos Agnieszka.
Vi kom dit runt tre tiden och åkte hem vid halv sex tror jag. Jag lämnade barnvagnen
hos mamma o pappa eftersom att jag ska ner till Norrköping imorgon
och hämta Oliwers nya bilstol. Skulle egentligen hämta två stolar, men nu blir det bara en.
Fick lite kaffe hos dem.


Efter jag har hämtat stolen (Och förhoppningsvis fått den insatt i bilen) ska jag träffa Lena=)

Nu ska jag steka lite köttbullar och koka makaroner.

Återkommer senare!

Kram på er!


Postat av: Annelie

Vad härligt det är när man kan fynda :-)



Trevlig kväll!

2009-01-13 @ 21:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla
Postat av: Kitty

Har du börjat jobba?



Gott med paj!

2009-01-13 @ 22:06:55
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh det är så himmelens skoj att handla när det är billigt och man får mycket för slantarna...:)!!

Ja,det var lite coolt att man kunde fråga 118100....då vet man ju vem man kan vända sig till om man vaknar en morgon och liksom har glömt de...ha ha:)

Kram från Jennie

2009-01-13 @ 22:58:42
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0