Konstiga jobb

Kollade på ett program igår. 
När en människa dör helt ensam hemma och ingen märker något så börjar det
ju hända mindre skojiga saker med kroppen, tar typ en vecka, och vissa ligger
ju hur länge som helst innan de hittas.
Det här programmet handlade om de personer
som städar undan efter att ett lik hittats.

Jaa, vad säger man?? Det finns så himla många konstiga jobb!
Tur att jag har ett ganska normalt jobb iaf!!

Vilket är det konstigaste/äckligaste jobbet du vet om??

Postat av: Ellen

Jag tror jag har sett programmet innan, och jag tycker då inte att det är ett konstigt jobb. Bara ett yrke många säkert skulle tacka nej till. Det är en uppgift som måste göras, precis som mycket annat :)

2009-01-03 @ 11:34:32
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: sofi

Jag skulle nog kunna jobba som det. Det ska krävas mycket för att jag ska bli äcklad eller avskräckt från något. V et faktiskt inte vad jag INTE kan tänka mig att jobba som, kan nog tänka mig det mesta :)

2009-01-03 @ 12:14:10
URL: http://sofiiin.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0