Inte inlåsta

Eftersom att både jag och min darling är sjukt nyfikna så kunde vi ju inte låta bli att ta reda på om de faktiskt blev inlåsta eller inte i huset tidigare idag.

Darlingen har spelat fotboll med killen i det paret, så han kollade upp mobilnumret och skickade ett sms,
Svaret löd att de inte hade blivit inlåsta, men att det hade varit på håret.

Så. Då va dagens gåta löst.
Jag har precis ätit en liten tonfisk sallad. Tonfisk, gurka, sockerärtor, majs och tomat. Smaskigt!
Hamnade ute på jobbet en sväng. Skulle skjutsa ut darling. Träffade mina bästa där ute!

Var hemma hos Agnieszka och Magnus några timmar. Åt gudomligt god paj och gullade med lilla "Lillebror". Så himla söt han är! Man glömmer ju hur små bebisar faktiskt är. Fast Elton (som han nog kommer heta) är lika stor nu som Oliwer var när han var en månad och en vecka. De fick lite paket oxå, Nova hade lite svårt att skilja på sitt och lillebrors, men hon kommer nog få det jobbigt att komma i Lillebrors små kläder som han fick;) Nova fick en supermysig tunika, en målarbok och en liten plånbok. Lillebror fick en body, ett par byxor och ett par strumpor=)

Lånade även ut några små plagg. Hoppas att de kommer till användning.

Jag funderar på om jag ska lägga mig inne i sängen och titta på "Andra avenyn". Det borde ju finnas alla avsnitt på svt.se? Annars ska ja nog läsa min superbraiga bok=)

Sov så gott alla söta läsare! Så skrivs vi imorgon=)

Kramkram

Postat av: Lattefarsan

Jag bäver mig verkligen för när Isabellas lillebror (?) kommer, hon är som sin mamma, sjukligt svartsjuk:)

2009-01-19 @ 00:18:04
URL: http://lattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0