Helt okej dag

Det blev en fika idag med Carro, Sammy, Magda och Maja.
Oliwer tog sig en lite powernap en stund, sen var han tillbaka på banan.

Efter fikat va jag ju som sagt till Citygross. Nu pratar vi inte mer om det.

Efter att ha klätt på Oliwer alla ytterkläder igen begav vi oss mot Ica Kvantum i Oxelösund
istället. Jag testade att ha Oliwer i vanliga "barnstolen" på kundvagnen, alltså
inte de där babystolarna, utan där de "stora" barnen sitter. Det gick kanon!
skönt, då vet vi att han kan sitta där! Vi handlade lite grejer till tacos.

Pernilla kom hem till oss vid halv åtta kanske. Jag lagade tacos och sen tittade vi
på Let´s Dance. Pratade massor. Hade väldigt mycket att gå igenom! Gamla fester och annat!
Det var hur trevligt som helst. Känns som att ve behöver fler sånna kvällar gumman!

Mycket skratt blev det. Hon åkte hemåt vid 23 och darlingen kom hem en liten stund efteråt.
Det är Gästabudsbollen (En inomhusfotbollscup som spelas nästan dygnet rynt) den här helgen,
och han är med och spelar. Han ska snart åka tillbaka och spela sista matchen.

Jag har druckit en kopp te. "Göta kanal" Köpte det på kvantum. Mycket gott! Löste såklart.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova bredvid min lilla son. Imorgon ska jag jobba. Woho.
Sista 8 timmars passet, sen blir det mina vanliga 10 timmars! På egen begäran.

God natt!! Pusspuss

Postat av: Michelle

Hej fina! =)

Hahah mm jag e me skitsugen på att klippa av mej! Men jag måste vänta.. O värst e väl nästan att det tar sån tid att spara ut till en fin uppsättning!



Hur e det me dej/ er?

Kollat på nått mer hus?

Kramar

2009-01-31 @ 10:51:49
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vi skrattade så den lille blev ledsen. Jag vet inte om det var bra eller dåligt :) Haha! Hoppas du får en bra dag på jobbet!

2009-01-31 @ 12:12:05
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0