Glass

Jag e så sugen på glass. Har precis tryckt i mig massa popcorn. Hehe.
Som ni fattar så har jag inte "Gå ner i vikt" som nyårslöfte (som typ alla andra).
Nej, mitt o darlingens nyårslöfte blir att vi ska börja komma i tid. Vi har blivit tok tidsoptimister!
Så nu jäklar ska det bli ändring!

Darlingen började med att försova sig och komma 20 min för sent. Hehe bra start!
Men vi kämpar!

Idag har jag o Oliwer åkt buss. Han har ju åkt buss t/r Viking terminalen en gång förut,
men våra gröna bussar va det premiär för. Anledningen va att vi skulle åka ut till Skavsta
o åka med Darlingen ut till Jönis. Känns onödigt att ta två bilar.
Vi väntade in Johan som kom från Polen och sen åkte vi ut. Killarna spelade tv-spel och
jag färgade håret svart på Sanna. Eller inte allt hår, luggen skulle va kvar i vanlig färg.
Blev helt okej=) Efter det fick vi mat och senare fikade vi.

Det har varit en lång dag idag, men det har gått bra=)

Btw så glömde jag mjölkpumpen hemma hos Jenny och Jonas igår. Gaaaah. Smart.

Jag ska berätta om nyårsafton senare, men bilder.

Nu blire glass!



Postat av: Agnieszka

Smarrigt med glass, jag ska oxå ta mig lite nu!

kramar

2009-01-01 @ 22:33:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0