Jobb-dag

Idag är det ju otursdagen. Skönt att jag inte tror på det där.
Men det är ju faktiskt något med just fredag den trettonde. Vi får se om det händer
något speciellt. Dåligt eller bra. Det visar sig.

Idag ska jag jobba. Ska åka iväg om en stund. Ska jobba 12.45-23.00.
Kommer sakna min lillprins så himla mycket!! (kommer kanske sakna Darlingen lite oxå)

Sov inte så jättebra i natt. Zelda va lös i magen i natt med, så samtidigt när hon behövde gå ut vid 3
och 6-tiden, så skulle Oliwer äta. Så vi fick varsin syssla jag o Darling.

Vill att Zelda ska bli bra nu. Jobbigt när hon är sjuker.

Jag kanske skulle ta och lägga över lite bilder från kameran. Har inte gjort det på några dagar.
Kanske jag gör ikväll (i natt) när jag kommer hem från jobbet.

Vad ska ni göra idag? Något skoj som händer i helgen??

Jag har ont i örat. Alltså inuti örat=(. Undra vad det kan va. Usch, hoppas att det går över iaf.

Fixa håret, slänga på lite mascara, rota fram ett par byxor, göra lite sallad, packa matlådorna
och sen åka. Jaa, så ser min dag ut.

Nu har Alien (Grannen ovanpå) spelat samma låt i en timme typ. Undra om jag ska fixa en ny skiva åt honom?? Hihi.

Ha en underbar fredag den trettonde!



Älskar den här bilden!! Morfar och Oliwer!
Oliwer va kanske 3-4 månader gammal där.


Postat av: Linda

Usch ja, men jag har hört att de ska gå bättre andra gången..så får hoppas på de!

2009-02-13 @ 12:59:59
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ja, den bilden är fin!

Kram

2009-02-13 @ 14:14:56
Postat av: Charlotte

Hoppas du får en bra "otursdag" - visste du förresten att det är tre fredagen den 13:e i år!

Titta gärna in hos mig och tävla om kärlekste och musikresa. Trevlig allahjärtanshelg!

2009-02-13 @ 15:21:34
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Michelle

Hahaha faan vilken urcool bild! Såå liten o såå söt! =)

Massa kramar till dej på jobbet!

2009-02-13 @ 17:33:12
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Anki

sicken gullig liten smilfink han är på den bilden :) lycka till på jobbet! själv ska jag gå en utbildning imorgon om tjejgruppsledare och på söndag jobbar jag en delad tur =( så helgen är väl inte så förväntansfull som den borde va..

2009-02-13 @ 19:57:01
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag hade också ont i örat när jag var gravid i slutet men tänkte inte så mycket på det ibörjan men sen blev det bara värre och värre och till slut hörde jag ingenting på ena örat!! När jag gick till doktorn så visade det sig vara värsta vaxproppen! Så ett tips om du fortsätter ha ont prova med revaxör innan det går så långt som mitt gjorde, det var inte kul..:P



Hoppas det har gått bra på jobbet!

Kramar

2009-02-13 @ 21:39:09
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Johanna

Sv: Okey men det låter juh ändå härligt, kanske mindre härligt att jobba med vad gör man inte! :) Ja du idag blir det bara hemma, killen har grabbkväll med vännerna. Imorn blir det mys sen fest, och söndag far vi mot gällivare :) Ha en trevlig kväll/helg! Kram

2009-02-13 @ 22:51:32
URL: http://haltbananskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0