En liten tanke

Jag kom på en sak igår när jag satt i min lilla audi och åkte, det var att jag har massa "bra att ha-saker" i bilen.
Har ni oxå det? Vad har ni för saker?

När jag hade min första bil, en liten VW Golf, så hade jag lätt kunnat överleva ute i ödemarken
i flera dygn! Jag hade grillkol, tändvätska, extraskor, extrakläder, godis, flytväst, ja typ allt som va bra o ha.

Nu har jag inte lika mycket "skit" med kanske alldeles för mycket saker ändå?

Som min Darling nämnde för något år sen, "Man märker att du har haft saaben mycket på senaste tiden"
Hehe. Jag vet direkt vad han syftade på. Alla tomma Loka, Ramlösa och andra 50cl dricka flaskor som
jag bara slängt över axeln när den har tagit slut. Han syftade på alla mina "Doft-ödlor" som fyller
båda våra bilar, spolarvätska och allt det andra=)

Men som sagt, det kan ju vara bra att ha=)
Lätta på era hjärtan nu, vad har ni för "Bra att ha-saker" i bilen??
Jag vet att det inte bara är jag som har massa extra saker i bilen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0