Matlådor

Nu har jag varit superduktig. Har gjort 5 st matlådor till helgen. En väldigt enkel sådan. En pastarätt med kött. Jätteenkelt och gott. Imorgon kommer tre av de fem lådorna att ätas upp. Jag ska ha en, Darlingen ska ha en och min bror ska ha en.

Jag har brett massor med mackor till morgondagens frukost och köpt gurka, tomater och äpplen. Nu är jag redo för helgens morgonpass.

Idag har vi haft en superlugn dag. Oliwer var på dagis kl 9-13. Han sov när vi hämtade honom idag med, så vi satt och väntade en stund, så han sov en timme i sträck. Sen åkte vi till MAX och åt lite, efter det en sväng in på Citygross och sen ut till Farmor och Farfar. Vi fikade med mazariner och lussebullar som vi köpte med oss, och sen fick vi mat.

En lugn och skön dag. Dock alldeles för trist väder, vi vill ha tillbaka solen som var här igår:)

Nu blir det sängen för mig. Klockan ringer 3.20 imorgon bitti.

Tack till era söta kommentarer! Ni är guld värda! Stora kramar till ER!



Jag längtar tillbaka till Öland. Men snart är det sommar igen...;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0