Jönssonligan

Jag och Darlingen tittar på "Jönssonligan och dynamitHarry":)
Underbara Jönssonligan!!!


Gillar ni oxå dem?



Idag har det varit en lugn och skön dag på jobbet. Några riktigt roliga passagerare. Haha,
bla en lite för överförfriskad 65årig kvinna;) haha:)

Annars har det inte hänt något speciellt skoj.
Jag kompade två timmar. Åkte förbi ICA Oppeby och handlade lite "lördagsmys", och pratade med Jenny. Skoj att träffa henne lite igen.

Dock har jag inte orkat blanda ihop dippen eller skala och skära gurkan. Kanske blir imorgon.

Känner mig så himla tråkig under helgerna. Läser knappt några av era bloggar, kommenterar således ingenting, och får väldigt få kommentarer tillbaka (vilket är förståeligt såklart).
Jag lovar att bättra mig!

Nu ska jag ta mig en kopp te:)
Hoppas ni har haft en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0