Så underbart väder!

Idag har det varit så himla underbart väder! Så himla skönt!
Vi åkte till Eskilstuna så vi var där vid 14 tiden. Gick runt och tittade på vad som har hänt i huset.
Alltid skoj att se förrändringarna:D
Det blev kaffe och lite tårta. Yammie:D
Jag och Kusinen lekte med Oliwer medans Darlingen och Stoffe pratade om huset.

Zelda lekte med Ippi (Schäfer) typ hela tiden. Det gick kanonbra! De rök iofs ihop
några gånger, men blev vänner lika fort! Så söta! Zelda har inte så många kompisar i samma storlek.

Nu blir det ett bad, sen sängen.
Imorgon ska jag försöka städa lite. Som vanligt. Kanske åka in till stan en sväng o kika på nya gardiner till vardagsrummet:D

Ha det kanon!
Kramar!

Postat av: Matilda

sv: jag skär mig inte längre, jag slutade för ett tag sen. jag har mått psykiskt dåligt en väldigt lång tid och hittade en utväg i att skada mig själv. Jag fick ett lugn av att känna smärtan och att just förstöra mig själv med egen vilja, det gav mig ett lugn och en trygghet, ungefär som att en akoholost dricker alkohol.

2009-04-01 @ 21:20:40
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Låter som att ni haft en bra dag! :)

2009-04-01 @ 21:39:27
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: i början syntes det inte, var inge djupt och blev igna ärr och ingen såg det. Sen när jag skar mig mer på "allvar" och det blev ärr och stuff då gick jag hela tiden med långärmat. Jag försöker vänja mig vid att kunna visa mina armar och gå i t-shirt. jag är väl inte precis heller stolt över det, men jag skämms inte för det, jag skämms inte för att jag valde att hantera min ångest och depression på det sättet, jag är mer stolt än skäms över det.

2009-04-01 @ 22:01:11
URL: http://ramavoite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0