Ledig!

Då var mina tre arbetsdagar klara för den här gången! Blev att jag jobbade 6 pass på kort tid. Men
nu är jag ledig till 12e maj:D

Det var en lång helg. Ganska många passagerare som skulle åka bort/hem. Det blev en bra "fika-helg",
en tjej fyllde 20 och hade kladdkaka med sig, en tjej hade köpt munkar med vaniljkräm i och så avslutningsvis på
lördagen fick jag en morotsmuffins av en annan kollega:D
Igår blev det en kanelbulle och sen delade jag och en kollega på en brownie med valnötter på. Gott!

Den mystiska blomman heter Hibiscus:D



Tack för alla kommentarer igår! Fast jag måste erkänna att jag inte väntade tills jag kom hem
med att läsa dem, jag kollade dem på internet i mobilen:D
Så kul att logga in här och hitta massa kommentarer!

Idag ska jag in till stan, ensam:). Ska leta efter ett stort brett bälte.
Ska på bröllop på lördag, och tänkte ha min "gravidklänning" med ett stort bälte i midjan.



Jag är alltså inte gravid nu, men tycker att den klänningen är superfin och funkar
lika bra med mage som utan. Sen tänkte jag ha svarta leggings till den.
Vad tror ni om det? Jag tror att det kan bli superfint!

Sen i eftermiddag kommer min älskade (fd granne-En gång granne, alltid granne;)) Elin med pojkvän på fika.
Ska bli skoj att träffa dem igen! Har inte träffat henne ¨på några veckor:D

Vad gör ni en dag som denna??
Kramar till er!

Postat av: Tess trött tokig morsa

vet inte vad ja ska hitta på idag..

får se när läkaren ringt



kram

2009-04-20 @ 10:51:44
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Dessi

Tack! Himla lätt o vika till en sån servett faktiskt =o) Tycker oxå den klänningen är fin. Hoppas du hittar ett passande bälte.

2009-04-20 @ 12:57:26
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0